Månen till Nathalie

Jag är så ledsen att denna plats har varit tystare än en stums grav.
Det har hänt mycket. Det kan jag säga er. Jag har bara inte tagit mig till datorn för att blogga.
Men...
I'm here!
Förresten, visste ni att ens värsta fiende kunde förvandlas till en inspirationskälla till tusen.
Jag menar, Taylor Swift. Hon är underbart fin och har världens vackraste stil.
Varför har jag hatat henne då?
Jo, för att hon är så fin att Adam gör en cover av hennes låt. *snyft*
Fast vill ni veta vad jag gjort? Jag har ätit glass och vårrullar över helgen.
Sedan hade jag ledigt på tisdagen. Härligt! Men på ett sätt känns det skönt att vara i skolan igen.
Kommer sakna den lite över sommarlovet.
Härom dagen fick jag en av de vackraste komplimanger någonsin, nämligen
"Dina ögon är som galaxer". Tack söta Emilia!

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0