11 frågor

Ett sista inlägg på denna blogg. Sedan försvinner jag till en annan plats. Jag blev utmanad av Julia.

1. Vilka två saker måste du alltid ha med dig då du lämnar huset?
Musik och vett. (Det vill säga mp3 och min hjärna)

2. Vad är det första du gör direkt du stiger utanför dörren?
Tänker, andas och ser mig omkring.

3. Och innanför dörren?
Slutar tänka, slutar andas... nej, men jag vet inte. haha.

4. Vad gör dig på bra humör?
Musik, söta pojkar, dålig humor och glada människor.

5. Bästa sommarminnet?

Många, men just nu kom jag att tänka på när jag spelade fotboll i störtregn med min fotbollsgalna kusin en sommar. Jag saknar dem tiderna en aning.♥

6. Bästa resan du gjort?
Det finns ju många, men Island är ju one of a kind.
Aww... saknar allt därifrån, speciellt luft på burk.

7. Vilka länder har du besökt?
Island, Sverige och något varmt land när jag var tre år eller nått. 

8. Hur många har du som du kan berätta allt för?
Typ fyra stycken som jag litar på.

9. Hur mår du just nu?
Som en bränd igloo ungefär ;) (Åh, brända igloos är bäst)

10. Vad är ditt humör just nu?
Känner mig lite nere, men sedan blir jag gladare har jag bestämt mig för.

11. Vilken är bästa känslan?
När-man-dör-av-lycka-känslan.

Tack för att du gav frågorna till mig, Julia!
Däremot orkar jag inte komma på några egna.



-----------------------------------------------------(klipp här)
Lol, ingen aning varför jag gjorde det där, men lite sött var det ju

Idag sprang jag runt i en skog med mina fina klasskamrater. 
Allmänt mysig dag. Min pannlugg var däremot inte så mysig. Gaah.

Fjortis mode: ON

7C ÄGER LIKSOM! VI E TYYP COOLAST ELLERRR NÅTT. DAAH. 
VI HADE BÄST TID I ETT AV UPPDRAGEN IDAAGH. AWWWWW... MAN KAN JU INTE BLI BÄTTRE ÄN OSS.
VI E SÅÅ BÄST. BÄST PÅ ATT HOPPA ÖVER REP HELT KLART♥♥♥

Imorgon är det avslutning och jag kommer sakna en hel del människor från skolan.
Tur att inte alla coola typer försvinner tills nästa år. Fast vissa.

Vi syns på den andra bloggen, som jag berättar om senare.
◕‿-

Kommentarer
Postat av Julia

USCH va tue gulli! :* <33

2012-06-01 @ 23:30:35
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0