Grodor i mjölken

Det har varit en hel del ugglor i dag tycker jag.
Ugglor i smexiga mjukisbyxor, uggliga bokmärken, ugglor på mina pyjamasbyxor och...
jag ska snart krypa ner och uggla på en film som jag sett en gång, men jag måste erkänna att jag inte hade orken att fokusera så mycket på handlingen. Antingen var det för att jag var ovanligt trött eller så var det för att jag var otroligt förväntansfull över när soundtracket "To The Sky" skulle tränga sig igenom mina öron.
Jag talar förstås om Legenden om ugglornas rike!
Mmm... när jag fick reda på att det skulle komma en "action-film" om ugglor hoppade mitt hjärta över ett slag. 
Men när jag fick reda på att bästaste herr Adam Young skulle göra ett av soundtracken dog jag lite.♥
Jaja.
Jag ska ligga här och vara allmänt "inte-göra-något-särskilt"-aktig.
Måste vila upp mig, för imorgon blir det Ungdomsgalan för min del och efteråt blir jag väl plågad med Saw hos Emilia.
OCH jag har blivit kär i Tumblr IGEN... Goodbye life!♥



OBS! Jag sitter i varma, röda strumpor som mest får mig att tänka på julafton.



Kommentarer
Postat av Emilia

Satan ja ha glömd ti ladd nier an! :O

2012-03-30 @ 19:57:00
URL: http://emiliaochlivet.blogg.se/
Postat av Hanna Håkansson [ Foto ]

Tusen tack snälla du :) allt bra med dig? :)

2012-03-30 @ 20:22:21
URL: http://hkansson.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0