Tisdagen i ord (Version T)

Teater, Titicacasjön, tappa bort sig, (hejarklacks)träning...
Äh... det där gick ju inte så himla bra! Men det har varit en ytterst bra dag.
Första timmen hade vi modersmål där jag och ett gäng framförde ett teater. 
"Jag skulle vilja ha fyra apelsiner och ost" Haha... Vanesa é jätteduktig, jag lovar!
På geografi gick vi igenom en v.ä.l.d.i.g.t intressant karta... 
Vi fjollade på lite som vanligt.
Matematik... Ähmm... jadu. Vad finns det att säga om det?
Jag räknade diagram och kommunicerade med Emilia och Saana helt enkelt.
Trololololol mat. :D
Bestod av skumma gester.
Sedan bildkonst á la Adam Young. Hihi... Kan inte vänta tills jag får min fina serie stripp *blinkblink* klar!
Emilia får väl snart spader av att jag sjunger Fireflies så mycket.
Huslig ekonomi de tre sista timmarna. Wihoo! Mästerkockar är vad vi é!

Dessutom ändrade jag just min facebook så att den blev på spanska. Me Gusta!


Nu när alla verkar längta efter sommaren så delar jag med mig en av mina favoritbilder från någon sommar för länge sedan. På bilden ser ni min syster och jag är fotografen.

Love Nathalie



Kommentarer
Postat av Ida

Du skriver så bra Nathalie :)

2012-03-24 @ 14:52:48

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0