Musique

Jag blev inspirerad av lilla söta Olivia, som skrev om sina favoritartister.
Därför tänker jag presentera några av de som tar mycket plats i min mp3-spelare:



Vem: Adam Young
Varför: Hans musik kommer från hjärtat och får mig på bra humör när som helst.
Favoritlåt: Cave In (Owl City), Kamikaze (Owl City), Flowers of the field (Sky Sailing) och en hel del andra.
Fast egentligen gillar jag alla hans låtar så det är ganska svårt att ha favoriter. ALLA ÄR MINA FAVORITER!
 

Vem: LIGHTS 
Varför:
Hon är cool och har lite samma stil som mig. You know... space and those cool stuff.
Favoritlåt: Saviour lyssnar jag på ganska mycket nu.

Vem: Phil Collins
Varför: Jag älskar hans låtar. De är så kärleksfulla och betydelsefulla. Dessutom har han skrivit låtar till Disney's Tarzan och Björnbröder.
Favoritlåt:  You'll be in my heart



Vem:
Julia Rönngård♥
Varför: Hon är världens sötaste, och har humor på hög nivå!
Favoritlåt: Allt fint du kan åstadkomma.

Kommentarer
Postat av E M M A X E L S S O N

VECKANS BLOGG ÄR UTSEDD ! GÅ IN OCH SE IFALL JUST DU VANN ! :)

2012-03-11 @ 14:11:01
URL: http://sweediepiie.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0