Me gusta!

Jag snart titta Micke och Molle. Det bliva kul!
Jag titta med söt Christ. Hon läsa spanska här brevid mig.
Haha, ignorera det där (men bara om ni vill). Jag fick en sån lust att skriva sådär.
Men seriously jag ska snart titta på Micke och Molle. En av mina favoritfilmer
och det beror väl nog mest på att Micke är en räv♥
Idag har jag varit på loppis och besökt mina två galna kusiner.
Inga bilder mina kära vänner :'(
Eller om ni måste så kan jag bjuda på en gammal bild...



Förresten tack Ida för din finfina kommentar :)

Kommentarer
Postat av Olivia

Sv; Tack ! Jaa, spännande, det är ordet ! Du kommer väl å ser ? (: Fast mitt rätta jag träder fram först 28.4 .. Och pressa INTE Julia på mer information! ;))

2012-03-25 @ 17:31:08
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0