Mars é mars...

Var snäll och fundera inte allt för mycket på rubriken.
Hej hörni, det är första i tredje! Första mars. Jag minns min första mars.
Den var god. Nej, detta är inte min humor. Jag är bara så himla uttråkad.
Jag hittade ett häfte där vi har betecknat vad som finns på våra inspelade VHS-kasetter.
Glad liten filifjonka!
Nu måste jag bara vänta på att min muckelsyster vaknar.
Så kanske vi kan beskåda lite Top Model 5, Pokémon, Batman eller varför inte Film om datorer.
Nice.

Förresten!
- Himlen utanför ser lite ut som den i Vanilla Twilight videon.
- Jag vill spela Worms World Party.
- Min syster kommer aldrig att vakna.
- Jag försökte läsa en bok som jag fick av min syster, men det är omöjligt.
Den borde få pris för tråkigaste handling.





Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0