Måndagar är alltid lite knasiga

Hela skolan var nog lite borta idag. På lite andra ställen.
Skåp stod öppna utan ägaren i närheten, franska filmer diskuterades, engelska bestående av att fylla i egna meningar som "Let's skip this star talk and talk about my favourite artist Adam Young", projekt om Jazz (som sägs komma från ordet jizz, som ja... betyder en grej då... haha!), telefoner ringde på timmarna, hjärnan tog lite för lång tid på sig och jag fick huvudvärk av någon slags papegoja i bussen hem. 

Imorgon blir det hejarklacksövning för min del, men jag ska snart gå i duschen och sedan har jag matematik som väntar på att jag ska räkna sannolikheter. Yey... -_-



PS. Min mp3-spelare är litet av en fjortis♥ För när jag startar den står det "Hello!!". Två utropstecken? Räcker det inte med ett? Eller är den så glad över att se mig? Så jag har kommit fram till att antingen är den en fjortis eller så är den kär i mig. Aww... 


Kommentarer
Postat av Julia

Jahaa.... Nu tog du min skorpa!♥

2012-03-12 @ 21:39:26
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/
Postat av Olivia

Sv; Jaaah, visst vill man ? Men de där papegojorna. Inte huvudvärk. Sjukt roliga. Eller lite irriterande, för man kunde inte koncentrera sig på nåt annat :)

2012-03-13 @ 15:35:25
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0