Hon som är underbar!

Jag har en vän.
Hon är fin. Hon är vacker.
Ibland kan jag glömma bort hennes bekymmer och bara tänka på mig själv.
Som när hon behöver mig mest.
Jag hoppas hon läser detta.
För jag vill att hon ska veta att hon är en skatt och den som har henne som vän är lyckligt lottad.
Just nu kanske hon behöver lite extra kärlek, vilket jag kan förstå.
Jag vet hur hon känner.
Jag älskar henne.
En flicka med vackrare själ än Saana får ni nog leta länge efter!
Och en sak är säker när du känner dig osäker Saana, ska du veta att du är älskad av flera.

PS. I love you


Kommentarer
Postat av Saana

Tack du underbaraste<3 Det va fint sagt!

2012-03-09 @ 20:25:18
Postat av Julia

Aaaaww, men du e ju för söööt :3 Jag fick riktigt tårar i ögonen av din finhet! Allt du gör är perfekt! Och snygga pojkars ögon.... Ja, man riktigt drunknar i dem<3 nog för att blå ögon är finast!

Denhär sommaren kommer bli den bästa av dom alla! Vi tar vara på VARENDA minut av den, det är jag säker på <3 And I will Always love you!♥ Kom Ihåg Att Jag ÄLSKAR DIG!♥♥

2012-03-09 @ 20:58:39
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/
Postat av Olivia

NAAAW, Nathalie , du e så gulli att ja nästan buri gråt <33' Men du har rätt. Jag gav till och med min bortglömda pätkis (+ några fina meddelanden + 2 timmar) åt henne. Men Saana klarar sig fint. Hon är en stark en.

2012-03-09 @ 21:42:36
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av Olivia

Sv; Haha, svårt att gissa eller ? ((:

2012-03-09 @ 21:48:34
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0