Får man skjuta svanar?

Igår ringde min syster när hon var ute och gick.

Jag:
Hej. 
Syster:
FÅR MAN SKJUTA SVANAR!?!?!?
Jag: Öhmm... tror inte det...
Syster: *blablabla* Fråga pappa!*blabla*
*Jag går och frågar pappa*
Jag: Man får inte skjuta svanar i Finland!
Syster: Ja, men det var någon som sköt en svan mitt framför ögonen på mig! Jag stod och beundrade två svanar och så smällde det till och det flög lila gnistor. Jag blev jätterädd och jag ser inga människor här!
Jag: Okej...

Sedan babblade vi på om vilka sjuka människor det var som sköt svanar sådär bara.
Men det visade ju sig att svanen nuddat vid telefonledningarna. Ojoj...
Låt oss ha en tyst minut för svanen iallafall.


Kommentarer
Postat av Julia

Hahahaha, såde va e exakt vör villon en sommar fö oås å! E bare smälld till en gang å så sloo e gnistor å så foll en svaan i vattne. Å vi trodd e va nain jev*l som stjööt on, men sedan så va e elledningen on hadd fluji in i! :D Men ganska läskit... :S

2012-03-28 @ 21:53:20
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0