"Den lilla energin som finns kvar efter sena kvällar"-känslan

Har ni någonsin upplevt en sådan känsla? Man känner sig helt slut, men ändå finns dendär energin där.
Jag har en sådan lust att bara sova. Fast ändå spela Super Nintendo hela natten typ.
Jag har varit på filmkväll denna afton. Tillsammans med Julia, Ellinor, Emilia och lite andra roliga figurer.
Det var väldigt mysigt inrett, kände mig lite som en nunna med alla ljus omkring mig.
Abduction var en av filmerna vi kikade på, var lite för flummig för att hänga med, men den var helt okej.
Sedan tramsade jag på med Emilia, Julia, Ellinor, Vanesa och Deimilé.
Vi åt pannkaka med grädde och sylt.
Och tog oss an nästa film, American Pie: The Naked Mile, som var precis som alla American Pie filmer är...
Tusentals vackra stjärnor, lite kyla och några minuters småprat senare befinner jag mig nu hemma i den lugna (och just nu becksvarta) skogen.

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0