Inget speciellt med henne?

Nu ska jag försöka göra så många punkter om mig själv som jag bara kan!
(det kan lika bra vara en dejting annons, för jag är ju trots allt forever alone tills alla hjärtans dag)

• Det var tänkt att jag skulle heta Antonia. 
• Men istället heter jag Nathalie, som betyder födelsedag.
• Jag har ingen favorit årstid, för på vintern längtar jag efter sommaren och på sommaren längtar jag till vintern. 
• Jag missade Owl City i Sverige och kommer att tänka på det sådär lite när som helst och det gör att jag blir deprimerad...
• Jag använder uttryck som "LOL" och "Trolololololol..." alldeles för ofta.
• Min favoritserie är helt klart Avatar: The last airbender ♥
Den här låten tröttnar jag aldrig på, ni måste lyssna på den!
• Jag brukar prata på franska (det lilla jag kan) när jag har tråkigt.
• Min katt heter Mette-Marit♥
• När jag var riktigt liten samlade jag på spindlar i burkar, nu är jag rädd för dem.
• Jag hatar Pitbull, okej!
• 2010 spelade jag kort med ett par isländare och spelade fotboll mot några svenskar. 
• Senaste filmen jag såg på bio var Hangover 2, den rekommenderar jag!
• Aladdin är helt klart snyggaste disneyprinsen.
• Sa jag att jag älskar Owl City?
• Ansiktet - Äckligt, varför är den här så bra?
• Jag hatar de där typiska serierna om förfärliga förhållanden och otrogna pojkvänner, men på något konstigt sätt gillar jag Sex and the city.



• Jag är något förtjust i moln.
• Jag fyller i september, vilket är världsmysigt ♥
• Jag vill lära mig japanska. (Kan ju lite, men det är alldeles för lite) 
• Brittisk accent får mig att smälta.
• Jag läser horoskop. 
• Jag gillar inte att prata i telefon... det är så pinsamt. Varför vet jag inte...
• Jag skrattar mer än vad jag pratar.
• Spirited Away är den där filmen som jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna på den.
• Jag är glad just nu!
• Jag dör flera gånger om dagen... på ett positivt sätt alltså!
• Jag tänker bli tigerfadder någon dag. 
• Jag har sjuk humor, tur att mina vänner är lika sjuka.♥
• Jag har lätt att umgås med pojkar, men om jag är ens lite extra fötjust i någon blir det helt omöjligt.
• Inget slår tv-spel! Jag är helt såld på Super Nintendo och Playstation.
• Jag saknar fysiktimmarna i lågstadiet. Vi var så galna då.
• Fast vi är ju lika galna på fysiktimmarna nu också.
• Jag måste säga att jag är rätt bra på att hålla hemligheter, förstår inte vad man vinner på att berätta vidare något. Man blir ju inte direkt mer omtyckt...
• Jag älskar att flyga! I flygplan alltså.
• Jag vill krama en panda.
• Jag har en söt liten kanin vid namn Alice♥
• När jag var mindre brukade jag springa runt och knacka på hyttar när vi var på kryssning. Måste göras om!
• Jag äger på svenska, men suger på finska.
• Min syster hatar Owl City och jag hatar henne, men innerst inne älskar jag nog henne och hon älskar Owl City.
• Jag gillar Sverige och svenskarna, men när det kommer till hockey skonar jag dem ej! Haha!
• Jag vill lära mig spela piano, men jag drunknar i allt som har med noter och toner att göra.
• Ibland sjunger jag helt påhittade låtar för att jag tycker det är kul.
• Jag brukar spela luffarschack på biologi.
• Jag vill det ska vara måndag, men ändå inte...
• Bruna ögon får mig på bra humör.
• Jag saknar alldeles för många.
• Nästa vinter ska jag nog göra som mumintrollen och sova ända tills våren börjar.
• Mina systrar är några av de vackraste människorna på jorden♥
Tack för mig!

Kommentarer
Postat av Olivia

Det här måste vara det bästa och mest uppiggande ( inte att glömma roligaste)jag någonsin läst på en blogg på en lördagskväll! Föressten. Väldigt tur att dina vänner har lika sjuk humor (om inte sjukare).

2012-02-11 @ 20:30:48
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av Julia

(ska ja va snäll å skriv på högsvensk, så svenskan fattar va ja säjjr?)



Nejj guud så sött inlägg! <3

Skulle också vilja göra ett sånt, men jag kommer inte på några andra punkter än detdär, och skulle jag skriva en sån lista, skulle det vara samma punkter... Boooring... Men är man "osmart" så är man.. :S Och det var liiite saker som jag inte visste om dejj :D Eller egentligen visste jag nog allt ! x) Och egentligen; vi är lika du och jag ! Kanske för att vi är med varandra nästan hela tiden och lär av varandra ?? <33 Men när det kommer till POJKAR (<3333) är vi HEEEEELT OLIKA!!! ;)

Älskar dejj gullet :* <333

2012-02-11 @ 20:31:44
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/
Postat av Olivia

Sv; Jaahh,, vilken sörja. Innehållande specialbussar och fiskpannkakor bland annat. Ha en bra kväll fröken ;)

2012-02-11 @ 20:55:38
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av Olivia (här igenn XD)

Sv; JAAA, JAG FICK EN IDEÉ !! Man kan ju servera dom där fiskpannkakorna där nere där de brukar bre smörgåsar (du veet, de som skickas upp sen, det är ju öppet där på sidorna så att alla ska se vad de läggger i mackorna) !!

Angående mitt inlägg; Du tycker de? Tack <33' Själv tyckt jag inte att det blev så bra menn .. Man blir uppmuntrad av att se att ni tycker det ;)

2012-02-12 @ 10:34:40
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av Crista

Va gullit! :')

Å oj va ja skratta åt hede me hyttan på båtin :D Ja minns noo a :DD

<3

2012-02-12 @ 10:52:11

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0