Bot mot förkylning

Tystnaden som uppstår när jag skriver ett recept på "Findus pannkakstårta" på baksidan av mitt Huslig Ekonomi prov.
Eftersom jag gjort slut på mina Drömpiller är jag illa tvungen att slänga ihop ett eget recept:

2 timmar Port Blue
1-2 st. disneyfilmer
12 dl uppiggande ord
2 liter kall mjölk
40 minuter(s plågande) av att kika på tröjor jag vill ha
1 paket nudlar
och en nypa fånerier med några trevliga filurer

OBS! Undvik kattungar och läxor i fysik, de gör allt för att förstöra!





Kommentarer
Postat av Julia

Haha, aaww jag å vill va såde poetisk å hav in intressant å rooli blogg, å it som männ som bare skriver om allt troåkit ja ha jort ti punkt å pricka... ROligan me lite uppiggande tänkvärt!! :)) <3333

2012-02-20 @ 20:22:15
URL: http://juliaochhenneskamera.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0