Den tjugosjätte april hittar ni mig framför datorn igen

Stannade upp tills två på natten igår. Jag kunde inte missa special meddelandet LIVE från självaste Adam Young!
Livestream är bäst! Jag satt två timmar före och chattade med cirka 300 Hoot Owls! Det var så himla kul!
Det var så många Hoot Owls samlade på ett ställe. Vi diskuterade allt från favoritlåt till det kommande albumet (som tydligen är förkortat som OCTMS!).
Vi gissade vad albumet skulle heta utgående från OCTMS och jag gissade på någonting likt detta:
Owl City: Took My Shoes
Owl City: Teases My Soul
eller
Owl City: Too Much Sexiness
Och att räkna ner de där minuterna före han skulle uppenbara sig på våra skärmar blev man ju så nervös.
Haha, jag låter barnslig.
Men men... hans hälsning var kort och han berättade (alldeles för) lite om sitt kommande album i sommar♥ Men han var söt.
Man kan inte vara arg på en sådan man som han.
Den tjugosjätte april svarar han på frågor också!

Naaww... det där var ju från en annan livestream men han är så charmig.

Dessutom glodde jag på episode 2 av Korra! Gaah! Bäst alltså.
Idag kommer episode 3 ut! Mako är sexigaste karaktären som någonsin har existerat.
Det finns så mycket bra just nu!♥

Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0