Onsda'

Igår var jag ytterst kreativ för jag lyckades sy lite, testa lite nya frisyrer
och sist men inte minst jag tog mod till mig och lärde mig grunderna att spela piano.
Denna onsdag har jag svävat på moln. Vet inte (fast egentligen vet jag nog) varför...
Men jag har åtminstone fått en sån lust att åka på interrail! Långt bort härifrån.
Utökat mitt ordförråd har jag även gjort.
Kikat lite på Titanic för 31729467:nde gången.
Blivit sur för att de vetenskapliga förklaringarna för hur jorden skapades jämfördes med en vägkarta som tydligen var dåligare än en orienteringskarta som var de bibliska berättelserna.
Pratat om pirater och afrikanska slavar.
Jag har skrivit ner känslor, arga känslor, på papper för att sedan riva sönder det.
Och såklart har jag lyckats göra bort mig en hel del.

Saana som bowlar. Gammal bild.

Jag vill ha en kamera.
Dessutom vill jag ha Thomas Sabo, Converse... blablabla!
Jag vill att det ska bli augusti så Adam kan släppa sitt nästa album.
Gaaah! Det är så mycket jag vill just nu.

Jag vill ha en snusmumrik.
En alldeles egen snusmumrik...
Men han tycks dröja.

Kommentarer
Postat av Olivia

Sv; Hahhaha, du e bra no bra tu ;)

2012-04-12 @ 17:21:54
URL: http://fotonilingonskogen.blogg.se/
Postat av Millah - mamma till Amilia ❤

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-04-13 @ 21:13:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0