Gästbloggning by Milii!

Hejsan! Blir ett gästbloggnings inlägg av mig, Emilia på denna blogg nu. 
Sommaren till ära åkte vi hem till Jonas igår med Evelina och åt en portion glass. Glassen blev ju den som Nathalie ville ha som var jätte go' :) Vanilj, jordgubb och choklad i samma paket! Hur bra kan det bli egentligen? Satt och njöt av glass på Jonas balkong. Det var jättemysigt väder. Perfekt!



Nu tar jag, Nathalie, över detta!
Som sagt igår stack jag och Emilia till Café Albert. Där vi satt och med lite andra coolingar.
Sedan ja... då gjorde vi inte så mycket speciellt.
Hemma hos Emilia upptäckte jag den bästa bilden hittills av Adam (moahaha)!
Den är härmed min bakgrundsbild! ;)
Vi tittade på Moulin Rouge, men hann inte långt före vi tröttnade och gjorde andra intressanta saker.

Denna morgon blev vi helt enkelt de bästa kockarna ni någonsin kommer skåda.
Vi (läs: Emilia) stekte ägg:




Lite egopics måste man få ta. Speciellt om man har världens underbaraste morgonrufs♥




Kommentarer

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0