Ett tu tre

Så fanns jag inte mer...
I dag styrde jag för ovanlighetens skull mot ett annat håll än hemåt.
Kvällen spenderades med coola typer och vi skrattade, lekte med nålar, tittade på mitt favoritprogram Vem vet mest och diskuterade lite allt möjligt.
Att sedan komma hem till ett par gula shorts får mig på så bra humör.
Nu lockar Pocahontas en aning. Den filmen är perfekt att se på när man är så trött som jag är.
Men istället sitter jag och ler som en idiot åt Daniel Norberg. Han är ju bara för söt.
Jag brukar inte vara så positivt inställd till svensk musik, men hans röst är underbar!
En live version av "High and dry"! Fanns tydligen ingen bättre verion.
Ni anar inte hur mysig jag tycker den där låten är ♥

Kommentarer
Postat av Crista

E ska ju va "Min glittriga Charizard" åv Dainel Norberg! :D

2012-04-14 @ 06:49:16
URL: http://www.anticrista.blogspot.com

Namn
Kom ihåg mig?

Mail (publiceras ej)

Blogg

Kommentar

Trackback
RSS 2.0